עיצוב פנים למשרד קטן

בחירת מעצב

כאשר רוצים לבצע עיצוב פנים למשרד קטן חשוב לבחור אדריכל פנים מוסמך ומיומן. למעצב מוכר, יש בדרך כלל אתר אינטרנט עם תמונות מעבודות קודמות, לקוחות ממליצים שרצוי לדבר איתם  וכמובן חללים מעוצבים שניתן לבוא לראות ולקבל תחושה.

רצפה וצבע לקירות

כאשר באים לבחור אריחי ריצוף ככלל ומשרד קטן בפרט, מומלץ לבחור באריחים רחבים, בעלי גוונים בהירים – אריחים אלו יעזרו ליצירה של תחושה לחדר רחב ומכיל.
בשאלה של איך לצבוע את הקירות ההמלצה תהיה לצבוע את  הסלון בגוונים בהירים, מלבד קיר אחד אשר יצבע בגוון אחר, בעדיפות לגוון כהה יותר.
אפשרות נוספת בעיצוב פנים למשרד קטן, היא להבליט את הקיר על פני הקירות האחרים בדרכים אחרות כגון: טפט, חיפוי או תליית תמונה מעניינת.

ומה בנוגע לתאורה?

תאורה יכולה להשפיע מאוד במראה ובתחושה אותה המשרד יוצר.
בחירה בתאורה ראשית בגוון בהיר, גורמת לתחושה שהחלל גדול יותר ממה שהוא בפועל ולכן, בעת עיצוב פנים למשרד קטן, ההמלצה היא להעדיף תאורה בהירה.
קיימת אפשרות לשלב גופי תאורה נוספים בחלקים אחרים של המשרד, כאשר הבחירה תהיה לתלות גופי תאורה נסתרים, אשר אינם תופסים מקום.

ספות וכיסאות

בעת בחירת מערכות ישיבה המיועדות למשרד קטן, מומלץ תחילה להבין את כל הצרכים והרצונות תוך שימת דגש על פרמטרים כגון: האם מערכת הישיבה מיועדת גם עבור אנשים מבוגרים או/ו אנשים בעלי מוגבלויות, מהו התקציב המיועד לרכישת מערכת הישיבה, האם אתם מתכננים לארח במשרד קולגות ספקים ולקוחות.
בעת עיצוב פנים למשרד קטן, מומלץ אף לשים דגש פרטני על גודלה של מערכת הישיבה. בכדי למנוע מצב בו הספה תחסום את כל החלל ותפגע ביכולת התנועה, חשוב מאוד לשים דגש על צורת מערכת הישיבה – לדוגמא, מערכת ישיבה בצורת האות ר’ יכולה להתאים לחלל קטן. פתרון נוסף, יבוא לידי ביטוי באחת מאותן ספות נפתחות – כך שבעת השהייה במשרד, ניתן לפתוח את הספה וכאשר לא משתמשים בה, ניתן לסגור את הספה וליהנות מחלל מסודר ומרווח.
כיום, אף ניתן למצוא מערכות ישיבה מודולריות, בעלות הצבה של מספר מצבים, מה שיכול גם כן להוות כפתרון המתאים עבור ניצול נכון של חלל קטן.

ריהוט וחפצי נוי

חשוב למעט ככל הניתן בכמות הפריטים והרהיטים אשר מהווים חלק ממשרד קטן ולהימנע ככל שמתאפשר מיצירת עומס – ניתן לוותר לדוגמא על שידה או על שולחן לטלוויזיה ולתלות את המסך על הקיר. בעיצוב פנים למשרד קטן, יש לבחור בשטחי אחסון מינימליסטיים.
מבחינת צבע הרהיטים, מומלץ להעדיף רהיטים בגוונים בהירים,  אשר יתרמו לתחושה זורמת יותר בחלל.

כמובן, שמעבר ליישום הטיפים בעיצוב פנים למשרד קטן, המלצה, לבחור בקפידה את הסגנון העיצובי, תוך שימת דגש על פרמטרים כמו: טעם אישי, העדפות וכמובן, תקציב

עוד במגזין

דורית סלע באתר 'פורטפוליו' – חדר משלי

דורית סלע דוגלת בתפיסה של עיצוב טוטאלי למבנים והחללים שאותם היא מתכננת. לצד העניין ההולך וגובר שלה בפיסול, היא מתנסה בעיצוב מינימליסטי – אבל מלא