עיצוב פנים לוילה דורית סלע

עיצוב וילות יוקרה על קצה המזלג

וילות ובתים פרטיים קלים יותר לעיצוב, בשל העובדה שניתן לשחק ולעצב את החללים לפי הרצון של הארכיטקט ובעלי הנכס, אך לעיתים ישנן הגבלות כמו תקציב, שטח, שימוש בחומרים וסיבות אחרות המגבילות את הרוח העיצובית. לטענת דורית סלע, בעיצוב וילות יוקרה, הגבולות נפרצים, ולמעצב הפנים או לאדריכל ישנה אפשרות לעצב את הוילה בצורה חדשנית ויוקרתית, תוך שימוש בחומרים יוקרתיים, ושבירת מוסכמות עיצוביות.

בעזרת פתיחת חללים שבין הסלון למטבח לדוגמה, ניתן להשתמש במרקמים איכותיים כמו עץ או ריצוף מיוחד, ההופך את החללים המופרדים לחלל אחד גדול. חשוב לזכור כי בד”כ, כאשר מעצבים וילות יוקרה, מדובר על בתים גדולים המכילים קומות ומפלסים, כמו גם חצר רחבת ידיים ולעיתים בריכה. על כל אלו, מעצב הפנים או האדריכל צריך לנצח ולעצב אותם בצורה מיוחדת, איכותית, מוקפדת ויוקרתית. דורית סלע מדגישה, כי לעומת דירת יוקרה, בוילת יוקרה כל אזור וכל חלל דורשים מתן תשומת לב מיוחדת.

סלע מוסיפה ואומרת, כי עיצוב וילות יוקרה אינו שונה מעיצוב פנים רגיל בהתייחסות לפרטים הקטנים, כמו גם לאלמנטים, לחומרים, למרקמים ולצבעים שבהם נעשים שימוש. עם זאת, הדגש על חומרים יוקרתיים ואיכותיים יותר כמו עץ מלא, ריצוף מפואר או שילוב של זכוכיות, הוא חזק יותר. גם עיצוב החצר דורש מחשבה, בעיקר אם מדובר בחצר גדולה או כזו המחולקת לכמה אזורים (הכניסה לבית, צדדי הבית והרחבה הגדולה). את אזור הבריכה ניתן לעצב לדוגמה, באופן שיזכיר בית קיט, עם מיטות שיזוף, בר משקאות, מנגל בנוי מאבן ושמשיות גדולות.

בטרם בחירת ארכיטקט או מעצב פנים של וילות יוקרה, חשוב לראות את העבודות והפרויקטים הקודמים שלו, לשאול אותו על ניסיונו בעיצוב בתי יוקרה, לבקש לראות הדמיות תלת מימדיות ולבחון את מקצועיותו. לאחר מכן, שיתוף הפעולה בין בעל הנכס לבין המעצב הוא הדבר החשוב ביותר, שכן הליך העיצוב סבוך ודורש מחשבה רבה, ודבר זה יעצים את שביעות רצונו של הלקוח. עיצוב הוילה המושלמת עבור הלקוח היא מטלה אשר דורשת ידע רב ולכן חשוב להתייעץ עם משרד מוביל בעל ניסיון. צרו קשר עוד היום להתייעצות והכוונה, אנו נלווה אתכם לאורך כל התהליך.

עיצוב פנים לוילה דורית סלע

עוד במגזין

דורית סלע באתר 'פורטפוליו' – חדר משלי

דורית סלע דוגלת בתפיסה של עיצוב טוטאלי למבנים והחללים שאותם היא מתכננת. לצד העניין ההולך וגובר שלה בפיסול, היא מתנסה בעיצוב מינימליסטי – אבל מלא